Nieuws

Welkoop verkozen tot beste winkelketen van Nederland!

“Een geweldige opsteker”, reageert Harry Overgoor van de Welkoop Raalte. “Als je bij de genomineerden hoort, wil je die prijzen binnenslepen ook! Vooral vanwege het feit dat de prijs wordt toegekend door consumenten, zijn we zeer tevreden met alle drie de prijzen. Het is een fantastische waardering voor de geleverde inspanningen, zeker ook voor onze webshop die pas sinds begin dit jaar in de lucht is. Ik wil alle medewerkers van Welkoop Raalte enorm bedanken voor hun geleverde enthousiasme en inzet die zij dag in, dag uit leveren. Want dankzij hen lopen onze klanten tevreden onze Welkoop winkel uit en komen ze met plezier terug”, aldus Harry.

De Welkoop was als winkelketen maar liefst driemaal genomineerd en kwam afgelopen week in alle rubrieken als beste uit de bus. Het concern waar ook Welkoop Raalte onder valt mag zich het komende jaar drie keer De Beste van Nederland noemen. Want zowel in de categorie Tuin én de categorie Dierenspeciaalzaken als bij de Webshop Awards categorie Tuin is de hoofdprijs in de wacht gesleept.

Welkoop Raalte maakt deel uit van een concern van 152 winkels én een webwinkel. Een breed assortiment, deskundig advies en service die nét een stapje verder gaat, dat is waar het bedrijf goed in is. Het assortiment kent vijf hoofdgroepen die ook in de winkels duidelijk herkenbaar zijn: Dier & Welzijn, Plant & Zorg, Werken in de tuin, Genieten in de tuin en Werkkleding & Schoeisel. In deze categorieën voert Welkoop producten van A-merken én van eigen labels. De huismerken staan garant voor een scherpe prijs en uitstekende kwaliteit. Welkoop heeft alles in huis wat mensen nodig hebben om te genieten van hun tuin en dier.

Aan de Beste Winkelketen van Nederland ligt elk jaar een onafhankelijk consumentenonderzoek ten grondslag. Consumenten beoordelen hun favoriete winkelketens op aspecten als prijs, service, en assortiment. Hiermee is De Beste Winkelketen van Nederland de grootste consumentenverkiezing van Nederland. Een verkiezing waaraan afgelopen jaar 400 winkelketens hebben deelgenomen en maar liefst 400.000 consumenten hun stem hebben uitgebracht.

sept 2016klein